סרינה קיי, מה זה ? מי זאת ? כמה זה עולה ולמה זה עולה ?

מותג השיער סרינה קיי כמה זה עולה ומאיפה זה הגיע אלינו 


כשמדובר על סרינה קיי מדובר על חברת קוסמטיקה שמספקת מוצרים לשיער, חברה מאוד טובה ומאוד איכותית עם המון המלצות על כל המוצרים שלה ובינהם גם שמפו ללא מלחים מיוחד בעיקר לנשים שעשו על השיער שלהן החלקה מיודת שקוראים לזה החלקה יפנית לשיער.

החלקה יפנית זה סוג של החלקה עם המון חומרים כימים שעושים לשיער ומותיר את השיער באופן קבוע במצב של שיער חלק ואז אין צורך לסדר כל פעם את השיער ומקבלים מצב כאילו השיער אחרי פן ולא צריך כל הזמן לעשות פן לשיער.

סרינה קיי המלצות ושבחים רבים נאמרו על החברה הזאת שמספקת מוצרים רבים לשיער והמוצר המוביל שלה זה חמאת קרם שיאה .
סדרת המוצרים של סרינה קיי כולל בתוכה המון מוצרים טובים ואיכותיים וכדאי מאוד לרכוש את המוצרים שלה בזכות הרבה מוצרים מומלצים גם באופן אישי וגם מוצרים רבים שיש עליהם המלצות של הרבה בנות שעשו החלקה לשיער ויצא להן להשתמש בחמאות ובקרמים של סרינה קיי שהם מאוד מומלצים.

אם אתם מחפשים את סרינה קיי ראשון לציון ואתם לא מהאיזור של ראשון לציון ורוצים לרכוש את המוצרים של סרינה אפשר למצוא בדיל קוסמטיקס לא רק את המוצרים בראשון לציון ולקבל משלוח חינם ואז אתם לא צריכים להתחיל לנסוע עד ראשל"צ בשביל לקנות שמפו ללא מלחים אתם פשוט צריכים להיכנס לאתר לראות שיש מחיר מאוד זול על הרבה דברים טובים וגם לקנות את המוצרים היפים והטובים של סרינה קיי במחיר מאוד זול ומשתלם לכולם.









אפשר לראות שאת כל המוצרים של סרינה קיי קרם לשיער וסרום ועוד המון מוצרים טובים אנחנו אורחים מאוד יפה וישולחים אליכם עד לבית בחינם ללא תוספת תשלום.

הרבה אומרים שאני רק צלם מגנטים לאירועים ואני לא מבין בכל מה שקשור לשיער אבל תתפלאו ותגלו שיש הרבה דברים בעיקר בתחום השיער ועיצוב שיער שאני מכיר זכות זה שאני אוהב להתעמק בהרבה תחומים.

שמחפשים מוצרים של סרינה קיי יש רצים לאתר של זאפ לבדוק ולעשות השוואת מחירים אבל אם תראו אפילו סרינה קיי זאפ המחיר שלנו הכי זול בזאפ יותר מכולם.
אז מי שמחפשת קרם לשיער של סרינה קיי כבר יודעת שאיכות שירות והמחיר זול בארץ זה רק אצלנו בלי חששות.

המוצר הנוסף שאני רוצה לספר עליו הוא מסכה של סרינה קיי יש מסכה לשיער מאוד איכותית מבית סרינה שגם עליה יש המלצות מאוד טובת הכי כדאי זה לשלב את המוצרים הבאים לטיפול מעולה בשיער לאחר החלקה :

סרינה קיי שמפו ללא מלחים - לחפיפה אפשר גם באופן יומיומי אבל לא ביומיים הראשונים אחרי ההחלקה.

סרינה קיי סרום - להתשמש בסרום ממש בעדינות ולא לשים הרבה בשביל שלא יגרום לשיער להיות שומני.

סרינה קיי שמן שיאה - שמן מיוחד שמזין את השיער ומלא בויטמין E שמפוק מאגוז השיאה, מחייה את השיער מתאים בעיקר למי שיש דלילות מעט בשיער אחרי ההחלקה ולמנוע נשירה אחרי הטראומה שעבר השיער בהחלקה והחשיפה לחומרים מסוכנים.

סרינה קיי מסכה - את המסכה שמים (לא בפורים ולא על הפנים) את במסכה מורחים על השיער הכי טוב להשתמש במסכה אחרי החפיפה שהשיער עדיין קצת לח ולא יבש ב 100% אלא לתת לשיער להתייבש עם המסכה עליו.

סרינה קיי קרם לשיער - אפשר לשים את הקרם על השיער באופן קבוע יומיומי. [הדבר הכי מגניב בקרם לשיער של סרינה קיי הוא שיש לו ריח מדהים שמזכיר הרבה ניחוחות של בושם לנשים ומתמזג ממש טוב עם ריחות של קרמים לגוף].

אז לפני שאתם רצים לקנות סרינה קיי כנסו לאתר תראו שיש את המוצרים במחיר זול ובמשלוח חינם עד אליכם לבית.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משרד הבריאות הישראלי והבדיקות של תמרוקי סרינה קיי

מה נסגר עם השיער ?